Rappakalja

Vi skulle ha hämtat hem nya vagnen igår. Efter att jag hade ringt och frågat hur det låg till. Tydligen så har den funnits inne i 1,5 månad och det sms som de skickat hade inte kommit fram. Så jag var ju såklart peppad. Men planerna gick i stöpet då den lille kräktes, igen. Och pappan jobbade till tjugo i sju. 

Så skulle han hämta den idag. Men så fick jag ringa hem honom vid halvfem för att jag hade ont och inte grejade att vara själv. Blaj alltså! 

Hur som haver så blir lilleman hemma med mig resten av veckan också, även om vi är 99% säkra på att det är förstoppning som orsakat detta efter sviterna från magsjukan i lördags(Han åt nämligen 2h efter incidenten utan problem och har så även gjort idag, dock i mindre mängd då han knappt får ur sig det bakvägen). Vi ska vara helt friska i helgen så vi kan göra roliga saker! Och på fredag ska vi fara och göra något annat än att se husets väggar, typ gå på ikea eller Mio. 

Igår förmiddag så var det så otroligt vackert ute! -9, frostiga träd, dimma och sol. Och detta är taget genom vardagsrumsfönstret ut mot vår baksida. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback