Storlek.

Haha, nu har jag suttit och skrattat åt mig själv litegrann. Började kolla igenom lite magbilder som jag tagit på magen hittills. Mycket för att jag tycker att jag är så himla stor nu(är ju större än vad jag var med S) och ville kolla lite på när det egentligen började dra iväg. Och med tanke på att någon på jobbet när de väl fick veta det uttryckte det som att hon hade sett det redan i början av september(vilket jag inte kunde förstå faktiskt, för att det bara var ca en månad efter att vi hade plussat).
 
Så hur låg det till då? 
Kan säga som så, att jag hade inte mycket mage alls i vecka 20. Den var mest bara svullen innan det. Och varför personen tycktes kunna se det redan i september har jag nog ingen annan förklaring än att jag faktiskt gick upp i vikt när vi var på semester och gottade oss, vilket sedan fortsatte när vi kom hem. Men mellan v20 och v25 hände det mycket. Och nu är vi ju ytterligare 10 veckor längre fram + en massa vätska på det. Så mina fingrar är som korvar, mina fötter känner jag knappt igen och benen känns som trästockar. För att inte tala om att jag är svullen i ansiktet också. Men det får jag helt enkelt ta så här under upploppet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback