Uppskrämd.

Idag skrämde ärtan upp mig. Det är en otroligt livlig och aktiv bebis inne i magen, som brukar göra sig till känna ofta och tydligt. Men idag var det helt annorlunda. Kände i princip ingenting från 05-15. Så efter ett samtal in till förlossningen vid 13.30 så begav vi oss dit en timme senare. 

Allt såg bra ut! Men det var ändå inte de vanliga tillkännagivandena bebis gjorde ifrån sig, även om hjärtfrekvensen visade på en väldigt krabat. Efter att ha legat på britsen i ca 30 minuter så kunde jag inte sätta mig upp själv, fogarna på vänster sida hade låst sig totalt. Jag kunde inte ens ställa mig förrän några minuter senare, och halta ut hållandes armkrok med J. Helt galet ont gjorde det! Men på väg till bilen släppte åtminstone det värsta så att jag kunde röra mig hyfsat okej. 

Väl på affären sedan så drog rörelserna igång ordentligt, så som jag är van. Så himla skönt! Dock har jag det fortfarande bekymmersamt i fogarna, men jag hoppas att det ska lugna sig under natten. Och vad otäckt det är när det lilla livet i magen skräms så! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback