Btw. Försenade bilder & Alibaba!

Här kommer lite försenade bilder från vännäsdagarna då vi åkte karusell(Alibaba) jag, J, Sandra, Elias och Robin. Bilderna är typ 3? veckor gamla, eller något sådant. Och som vanligt när man åker karusell och dessutom är höjdrädd så inbillar man sig alltid att man ska dö när man åker dom. (Bara för att påpeka det så är Rainbow som stod på Liseberg väldigt lik, den som smällde i backen. Och det bara 2-3 dagar efter att vi hade åkt Alibaba. Jag med min karusellrädsla kommer väl aldrig våga sätta mig i någon liknande.)


Det är Stefan (DjLyckad) som tagit korten.

På tredje kortet ska jag nog vara glad att man inte ser så supertydligt, gör nog fulaste
grimasen ever. Men den är så beskrivande, för jag var verkligen rädd.


haha, vilka jäkla bilder :P jag visste inte ens att någon tog kort :P

2008-08-04 // 02:49:16
» Tina.

haha, just då visste du, jag sa det. kanske bara så att minnet inte höll hela vägen. ;)

2008-08-04 // 15:58:17

Haha, det kan vara mkt mkt möjligt ;P ..



btw, du ska inte kidnappa nått av dina syskonbarn på onsdag å haka på mig och ebba till leos lekland? ;P

2008-08-04 // 17:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback