Can you´re dad turn around and show us the as?

Totally insane! First of all i wanna start with telling you that i´m happy.
Och att få spendera lite tid med J gjorde hela min dag, och kväll. Men
nu är det tomt, som det alltid blir. En annan sak som gjorde min kväll
var sista numret i sytycd, Katee and Joshua´s samba. Aldrig någonsin
har jag nog tyckt att ett sambanummer varit det bästa, men idag.


Check it out;

Och jag älskar deras humor, den är helt underbar. Dom vet verkligen
hur man bjuder på sig själv. Och juryn efteråt, det är bars så kul.

Jag följer ju som det där när det går på tv, direkt det var slut idag började jag leta igen klippet och innan jag fann det råkade jag nämnligen se vem som vinner hela alltet, vilket är mindre kul, men vinnaren är bra, det kan jag iallafall säga.

FET sovmorgon imorgon, jag börjar 13 och det känns äckligt skönt.
Vilket dessutom innebär att jag kan läsa en del innan jag släcker
lampan och bestämmer mig för att sussa. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback