De nya hade anlänt idag.

Idag vaknade jag av ett smsavi, angående den nya staven samt "plopparna".
Fast jag hade tid att ligga och dra mig 40 minuter, det är bara för nice. Sen
kokade jag äggen och begav mig och hämtade ut det lilla paketet medans
de stod på svalning.


Har nu satt i en av dom nya, och ja, jag är nöjd. Gillade inte alls själva "ploppen"
jag var tvungen att ha innan bara för att jag råkat tappa alla andra. Och, jag beställde
det ändå i förrgårkväll, gick ju superfort att få det! Beställde det för övrigt från
www.barbarella.se . Nu måste jag däremot skynda mig, för jag börjar jobba
om 30 minuter.


» Sanna

Ha en fortsatt bra dag :) Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :)

2008-08-20 // 12:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback