En unge hoppade sönder soffan.

 
Ungefär som på bilden känner jag mig just nu, fast utan huvudvärken. Mest bara för att jag känner mig trött och inte har en susning om vad man kan hitta på ikväll. De flesta lär väl ska fara ut och supa? Jag skulle vilja träna ikväll(på måndag om en vecka planerar jag att sätta igång med det).På tal om det så har jag inte hört något om morgondagen ännu, lär väl bli något sista minuten grejs om ens det.

Och idag så var det ett enda barn kvar sista 45 minutrarna när jag jobbade, det är lite så att man får den där "vafan, nu vill jag hem" -känslan. Och juste, ett barn blev så glad att han kom på vad det var för ord i "hänga gubben" att han hoppade lite tvärt i soffan och en bräda gick sönder och damp ner där, jag kunde inte hålla mig för skratt. (En annan fröken samt barnets ena förälder var där, så det var inte så att jag inte hade koll på ungen och kunde förhindra det). Har även gjort en hel drös med fiskbensflätor på flickorna, har en fått så vill ju alla andra ha såklart, och jag tycker det är lite kul när jag själv inte har en lillasyster jag kan öva olika flätor på.

Ska nog lägga mig och läsa en stund bara för att få koppla av.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback