Från igår.

Gårdagen blev bra. Förfest hos Ninni med utgång till Corona sen, på Tc var det inge folk så vi stack därifrån ganska fort. Men jag blev less och ville hem när jag brändes av en cigarett på armen ute i trängseln där de flesta utom jag rökte. Har ändå haft turen att inte vara så överdrivet bakis idag också, men nu kommer det ta ett tag tills jag känner mig sugen på att festa igen.


Inge jobb i veckan vad jag vet ännu, men jag hoppas väl på att det dyker upp något. Och imorgon är det bara en vecka kvar tills jag ska börja träna. Och på tisdag är det en vecka kvar tills jag fyller år. Blaha blaha.

Var även ut på Naturbruksdagen igår i ösregnet med J (på gamla skolan).
Hade iofs varit mysigare om det var bättre väder, men vad gör man. Ändå
kul att fara och kika när det är något sånt där.

Har by the way gjort om iq-testet idag när jag var lite alertare
i huvudet. Och ja, jag fick högre resultat den här gången(120)
så jag var nog rätt slut när jag gjorde det tidigare i veckan.


oj oj OJ va jag såg galet sliten ut på den sista bilden. haha

2008-08-31 // 22:57:32
» Tina.

Haha, kanske en aningen. Men vad gör det, så kan det vara ibland.

2008-09-01 // 16:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback