Hoppas på en ny favorit.

Det känns lite bättre idag. Så det lär ju inte bli sämre "bara sådär" vilket känns skönt.
Även om jag kommer tycka att det känns halvtråkigt med middagen så kommer jag
nog ändå att stå ut.


Att få vara den som får ligga kvar och sova på morgonen när den andra far iväg på jobbet på morgonen är ganska skönt, även om det hade varit mysigare om han också hade fått ligga kvar och sova och man fick dra sig tillsammans. Men man blir glad när han kliver in genom dörren på sin lunch och vet att han iallafall blir hemma en timme minst. Blev hemskjutsad när han var tvungen att jobba igen och nu sitter jag här hemma och saknar honom redan.


Läste ju ut förra boken för ett bra tag sen nu och är nu inne på en ny,
Änglar - Marian Keyes. Jag gillar henne som författare och har läst 5
andra böcker som hon skrivit. Den som jag nu påbörjat är en som
hör ihop med Vattenmelonen och En oväntad semester (de blev
riktiga favoriter, så jag hoppas ganska mycket på den här också).






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback