Idol Anna - Ring Ring.


J har precis farit och här sitter jag med ett glas cola(på glaset är det en kille som tappat byxorna, som min syster fick en gång i tiden) och tuggar på lite candy. Var riktigt sugen på lakrits och choklad. Snart blir det sängen för att kika på några fler avsnitt av Grey´s.


Jag höll på dö av skratt när jag plockade lite godis på ica. Två killar i 15-16 års
åldern pratade om tjejer och vem dom brukade vara hos och sådär när den ena
killens telefon börjar ringa. Gissa vilken signal!? Anna - Ring Ring, ni vet, hon
som var med i idol för två år sedan. Killen däremot, han med ringsignalen, han insåg
att alla hörde att han hade henne som signal och försökte frenetiskt få upp sin
telefon ur byxfickan. "Helvette också!" slängde han ur sig. Den hann ringa ända till
"Om jag fick en signal tog jag ett språng" hade kommit ur högtalarna på telefonen.
Jag tycker det hela är så bra att jag börjar småfnissa och fortsätter hela vägen till kön.
Och kvar stod killen med sin kompis och var lite smågenerad samtidigt som han pratade.

Idag har jag för övrigt varit duktig och tvättat två maskiner, samt vikt in rena kläder. Bara en maskin kvar innan jag är helt klar. Ska då försöka ta tag i att städa imorgon eller på lördag, med dammsugning, renbäddning och sådär. Ska även iväg till vetrinären imorgon med Meja, igen. Hon ska bli nersövd och de ska rengöra och göra en storkoll av hennes onda öra som aldrig vill bli helt bra trots medicin och penecillin.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback