Ingen plats över.

Det känns som att klockan är på tok för lite för att gå till jobbet om en halvtimme. Har ju nyss kommit hem och slängt i mig lite fika, som jag för övrigt fick lov att äta på mitt rum eftersom lillebror och hans tjej ockupperade hela köksbordet.

Jag gillade Narnia, och nu är det Mamma Mia som står på tur över "filmer att se", måste bara få med mig någon annan som vill se den. Sov över hos J och har sovit så sinnessjukt jävla gott, en sån där dag då man skulle kunna sova hur länge som helst.

Äsch, fixa sig, sen jobb.


jag hakar gärna på =)

2008-08-13 // 16:21:47
» Tina.

sounds really great :) när kan du? :)

2008-08-13 // 19:53:34

jag kan typ när som helst. i helgen går det dåligt eftersom jag ska vara i gräsmyr och måste ge fölet välling typ hela tiden + att jag jobbar. men hela nästa veckan kan jaG =)

2008-08-13 // 23:13:25
» Tina.

Okej, then we say so :)

2008-08-13 // 23:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback