Inte som tänkt.

Kvällen blev inte alls riktigt som jag hade tänkt. Det där med att skjutsa J och Anthon hade jag tänkt, men efteråt var det ju egentligen Grey´s som stod på listan över "att göra ikväll". Men jag slog en signal till Sandra som satt på kyrkudden med några andra och grillade, så jag tog en sväng dit. Riktigt trevligt med en del prat och korvgrillning.

Klev nästan precis nyss in genom ytterdörren här hemma, och nu funderar vi på hur vi ska göra när det visat sig att J´s hemnyckel ligger i hans bil som står här utanför. Att han sover här vore det bästa. Annars får jag fara och hämta honom och slagga där, det är en annan bra lösning. Får väl veta snart hur det blir.

j.


Det var en bra kväll :)

2008-08-03 // 20:41:37
» Tina.

Det var det :)

Hur gick det för er sen med korvmenyn på shell? hehe.

2008-08-04 // 00:06:38

korvmeny på shell? det blev inget av - blev pizza ist ;)

2008-08-04 // 02:50:33
» Tina.

okejs ;D

2008-08-04 // 15:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback