På måndag drar det igång igen.

Jag snoozade en timme, det är bara så skönt. Och man måste ju passa på
medans man kan. Måste bara ta mig i kragen och äta något till brunch innan
jag ska börja fundera på vad som ska hända sen.


Och helt ärligt så längtar jag tills det är måndag, ska äntligen få jobba då igen, heldag. Sen kan jag inte mer än hålla både tummar och tår för att det drar igång och jag kan få in en hel del dagar framöver. Men det är som vanligt, man(eller jag) brukar längta tillbaka när man varit ledig så pass länge, efter den här veckan så blir det 6 veckor jag har varit ledig. Så jag behöver verkligen få sätta igång igen.

En macka från Catharina´s vore riktigt gott just nu.

Och ibland skulle man ju kunna önska
att lunchraster var litelite längre. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback