Slut i huvudet pga skrikiga barn.

Hade som sagt stängningen idag, men fick sluta en timme tidigare för att det var slut barn. Det jobbigaste på hela dagen var nog de 20 minutrarna jag var lämnad själv med 25 skogstokiga, högljudda ungar eftersom den andra vikarien blev tvungen att fara iväg pga en grej. Sen fick jag jobba med självaste rektorn i 1½ timme, och det var han som frågade mig "jaha, vad är det nu som gäller?" vilket var lite småkul.

Tackade ja till jobb imorgon redan igår utan att jag hade någon aning om tider och sådär. Idag fick jag veta att det är stängning imorgon också som gäller för min del. Men ja, jag lär nog överleva och det ger ju pengar. Ska få vara med den gamla ettan som jag började som vikarie i och inte har varit med sen innan jullovet, och som de har tjatat på att jag ska vara hos dom så får de nu äntligen en chans att vara tysta tills nästa gång(i september) som jag ska vara på deras fritids. Men det är en helt underbar grupp så jag klagar verkligen inte.

Jag är helt slut och fryser, vilket blir en vana för mig under kalla höstdagar.
Ja, det känns verkligen som riktigt höst nu. Mest regn hela tiden, rått och
svinkallt. Imorgon ska jag ta vantar med mig, kalla händer är inte skönt.
Extra kul att jag glömde halsduken hemma hos J imorse när jag for, men
jag får se till att klara mig utan den helt enkelt eftersom jag inte kan hitta
min andra heller. Ja, helt onödiga problem, i know.


Btw. Gjorde ett IQ-test för en stund sedan på
http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html
och jag fick resultatet "övernormal" på 112 poäng.
Kan man då klaga på att man är helt slut i huvudet
efter arbetsdagen? Mja, kalla mig "dum blondin"
det gör du nog inte så rätt i. (haha!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback