Something positive.

Den här kvällen har varit jobbig. Har varit less och irriterad, på vad vet jag inte riktigt. Den har bara varit känslomässigt upp och ner. Och när jag såg någon gråta på tv, då rann mina tårar också, även fast jag inte ens hade ljud på. Men snäppet bättre känns det just nu, måste försöka sova snart. Skönt man får sova ut imorgon åtminstone, men lär aldrig kunna sova så gott som jag gjorde inatt.

Imorgon ska jag städa(i think), kan hända att Anna svarar på mitt sms också så att jag eventuellt får umgås med henne. Och på fredag är det familjemiddag med respektive pojk & flickvänner samt syskonbarn. Men det känns inte alls lika kul eftersom inte J kan komma. Typ min vanliga tur när det gäller timing, men vad gör man.

Något positivt nu, i början på nästa månad ska jag nog provrida en häst för att eventuellt bli medryttare 3ggr i veckan. Så jag måste typ ta och gräva fram mina gamla grejer jag har undanstoppade någonstans. Men det hela skulle vara så kul och jag skulle bli så glad, att få återuppta mitt gamla intresse.

Nej, nu håller jag på säcka ihop av trötthet.

080725.
j.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback