Tillbaka till jobb i veckan?

Nu har vi iaf sett 4 av de 5 Harry Potter filmerna, på god väg att ha tagit
oss igenom dom åtminstone. Annars har vi varit ute hos J´s föräldrar
på grillmiddag idag, alltid lika trevligt.


Det kan hända att jag börjar jobba i veckan också,
såvida de ringer om jobb. Men jag tror (läs: tror)
inte att de kommer ringa och vilja ha dit mig redan
imorgon. Det kan väl inte vara så att någon är sjuk
redan första dagen efter semestern? Eller? På sätt
och vis hoppas jag ändå, eller mest på att det skulle
vara tisdag i sådana fall. Ser fram emot jobb över
huvud taget just nu faktiskt, för att få någon ordning
på vardagen igen och förhoppningsvis kunna börja
träna inom en snar framtid. Även om man lär vara
halvless efter en vecka och vilja vara ledig varenda
dag som man nu varit i 5 veckor.

Nu blir det minst ett Grey´s anatomy avsnitt och
lite läsning i boken innan jag tänker försöka
slockna i en tom säng.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback