Helkväll med tjejerna.

Hemkommen från middagen med tjejerna. Och förundransvärt nog så kunde alla komma, riktigt kul. Vi var väl mest högljudda på balders men det blir väl så när man är 10 runt ett och samma bord? Vi körde "cirkeln", då alla fick berätta om vad de gör nu för tiden(eftersom vi alla inte ses särskilt ofta och vi inte har så stor koll på vad alla gör och sådant). Eftersom en del drack till maten så var de mer sugna på att sätta sig i en soffa på Tc och surra vidare än att se på bio, sagt och gjort(för en del iallafall). Men tjejsnack kan man aldrig få för mycket av. Men själv så var man nykter eftersom man körde, inte en enda droppe slank in i munnen. Men jag tyckte det var minst lika trevligt ändå. Tack tjejer för en supertrevlig kväll.





Nu hade kvällen bara kunnat avslutas på ett sätt för
att vara perfekt. Att få somna med J vid min sida.

Fan nu måste jag isäng, trött som bara den och ska
ju faktiskt upp imorgon för det vankas jobb för min del.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback