Den som har provat den en gng gör det gärna igen...

Noll uppdatering sen i onsdags, men har sovit på kroken 3 nätter i rad och har inte
haft en fundering på att uppdatera. Batman var helt okej, faktiskt ganska bra. Men
det blev lite för mycket. Har man sett ettan är det definitivt värt att se tvåan också.

I torsdags var vi ut till Kassjö, igen. Men den här gången var det några fler där. Men det var faktiskt härligt, speciellt när man visste att det åskade och regnade inne i stan. Efteråt for jag och J ut till bussjö, vi skulle kika på när Robert skulle köra skoter på vattnet. Det resulterade i att skotern sänktes på tillbakavägen och grabbarna fick slita lite för att dra upp den på torra land igen. På kvällen blev det lite vin och öl sådär i sällskaplig mängd med de som hade varit och badat tidigare på dagen. Jag dog halvt av skratt åt den där gubben på 73 bast som snackade om hur det var att ha sex i den åldern. "Jag kan ju säga att den som har provat på den en gång vill gärna göra det igen". - haha! Sen så bedrog vi oss in till stan för att ta ett glas på Olle´s. Själva cykelfärden kunde ha slutat i kaos egentligen men vi trampade på med varsin där bak. Blev en riktigt trevlig kväll, sånna som det alltid är för få av. Spontankvällar.


Igår for vi ut på nydala för att kika på Rille´s match, Umeå fotbolls festival pågår för fullt. Synd nog så förlorade dom. Vi kikade på Barcelonakillarna som spelade också, helt sjukt vilket klockrent spel vid så ung ålder. Inte en passning gick fel, utnyttjandet av ytor var toppen etc. Kan ju även nämna att de vann med 9-0 mot Teg. Till middag var J och jag ute och åt på Great Eastern, vilket alltid är hur gott som helst. Men man äter alltid tills man håller på att dö. Total slapparkväll, det är nice.


Var ute på nydala idag igen för att se en match ur b-slutspelet som Rille´s lag var med i, mot Umedalen. Min gamla modersklubb. Filmade i stort sett nästan hela matchen men synd nog så förlorade Rille´s lag i förlängningen. 3 mot 3 och utan målvakter, så går det till nu för tiden.

Bäst för mig just nu vore att hoppa in i duschen och sådär och vara redo när
J väl ringer och de vill ha skjuts ner på stan. Även om jag å andra sidan bara
kände precis nu för att ligga framför tvn och se lite Grey´s.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback