E.M.D, Karolina Miskovsky m.fl i Umeå idag.

Regniga jävla väder. Det blev en hel del blöta kläder på
jobbet idag, och det är bökigt när inte alla har extra med
sig. Men de här 3 dagarna har gått bra och jag har fått
schema för några timmar nästa vecka också.

En sån där dag som E.M.D, Karolina Miskovsky mfl ska spela här i Umeå. Och eftersom man
inte har något bättre för sig så hade man gärna farit och sett. Men, jag ids fan inte vara den
som ringer runt och frågar vilket det allt för ofta är ibland. Sen är det ju inte bara en som har
skyldighet att höra av sig för att hitta på något, jag vet. Men i ren tjurighet så kommer jag
sitta hemma och efteråt höra folk berätta om att det var kul. Jaja, jag vet, jävligt onödigt. Men
jag är på lite halvkasst humör och jag kan fan inte hjälpa det, lär väl inte bli bättre av att sitta
hemma, men orken tryter. Och vädret är det som har startat det halvkassa humöret från
början.

Ex. När jag cyklade hem från jobbet som tar 2 minuter, 5 minuter att gå och
regnet verkligen bara öste ner och jag hann bli genomblöt på de där 2 minutrarna.
Det är då man tänker "fan vad tur dom har dom som kör bil till och från jobbet".
Regn kan vara mysigt, såvida man sitter i en bil, i en husvagn, eller hemma
och man kan unna sig slöhet med gott samvete.

Jaja, nu har jag åtminstone helg.


Spelet som vi enerverat spelat nu i 3 dagar på jobbet. Och jag på väg hem i regnet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback