Beslutsångest.

Jag hade ingen röst imorse. När jag skulle svara i telefonen när de ringde om jobb för imorgon från dagis så fick jag inte fram ett knyst när jag försökte. Pinsamt värre. Men imorgon blir det långdag. Välbehövda pengar.

Somnade om efter ett tag och sov bort för mycket av dagen.
Tänkte duscha och hinna en snabbis ner på stan för att kolla
på en freebra på ingrids och på ett par cheap monday jeans
på flott(har aldrig vetat att dom finns där). Hostandes och kraxandes
så vet jag inte om det kanske är smartare att vänta tills julrean då
man förhudligen ska försöka ta sig ut på stan så fort som möjligt
innan alla storlekar är slut. Och ska jag beställa grejset från ellos
som jag så gärna vill? Beslutsångest. 996:- för 5 överdelar, 2 påslakan
och en sjal. I snitt 124 :- per grej.



Edit:
Jag gjorde det. Men tog bort 2 grejer och la dit 3 basiclinnen ist.
Och får hem allt senast på fredag, så nu hoppas jag bara allt passar
bra. Billigare blev det också.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback