Dan före dopparedan.

Imorgon är det julafton, jag begriper det inte.
Vars har tiden tagit vägen egentligen?


Just den här dagen känns halvstressig. Mest för att det känns som att jag har hundra saker jag ska hinna göra eller åtminstone vill hinna göra. Och stressen kommer sig väl av att jag sovit som en kratta inatt, kunde inte somna och sen vaknade jag och det kändes som att jag max hade sovit i tre timmar. Blir en intressant dag där jag har tippex och en bingolott på inköpslistan bl.a.

Det är åtminstone en väldigt fin dag ute, så kanske att det blir
lite bob, skrana och tefat i linusbacken med ungarna idag.

Och frågan är ju om jag ens kommer kunna sitta vid datorn på ett tag sen heller eftersom den ska omformateras idag. Ja, alltså det finns mer skäl till det hela men det kan jag ta efter julafton är över. Det känns bättre.

Undra om vi får glögg ikväll!? Det är ju iofs inte min favorit men det
luktar så gott och sen så kan jag faktiskt dricka litegrann. En vacker
dag kanske jag tycker att det är jättegott. Vem vet?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback