Det bara vräker ner.

Nu är det verkligen vitt ute!
Mysigt.


Imorse när J skulle skjutsa hem mig, utifall att jag skulle få in jobb, så när vi kom ut blev vi glatt överaskade. Det hade kommit en hel del snö, eller ja ca 5 cm minst. Jag kände mig pigg och utvilad så jag slog på tvn, kikade i två timmar innan jag slocknade för att senare vakna upp och se att det kommit ännu mera snö! Och det snöar fortfarande.

Kommer det sig att dom kanske hade rätt på vädret imorse som jag såg?
De sa att längs de norländska delarna av kusten kan det komma upp emot
20(!) cm snö. Tror jag ska dra på mig jackan, mössan och uggsen för att ta
något fint kort ute innan det blir alldeles för mörkt.

Sämre blir det inte heller av att mitt paket från Ellos borde komma idag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback