Headache.

Ah, så skönt. Trots huvudvärk gjorde jag några ärenden.

Har nu 7 julklappar helt klara och två påbörjade. Av de 16 st som jag ska köpa.
Det känns skönt att inte ha 14 st kvar att köpa längre. 2 har jag haft halvklara en
tid nu men min syster kom med den sista detaljen som jag beställt med henne
till de båda som jag väntat på att ha fixat i 1 månad ungefär. Ska bara kämpa med
att slå in de jag inte hunnit slå in ännu.

Och den där sängen, det skulle alltså vara en dubbelsäng för 999:- men då skulle
man vara tvungen att köpa till en bäddmadrass. Jag kollade på den och vill ha den,
men ska rådfråga mina föräldrar lite. Kunde ju inte bara köpa och sen inte kunna
frakta hem dom. Så ett 100pack värmeljus var det enda jag inhandlade till mig själv.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback