Hipphipp.

Bläk, vill ha kväll. Nu.

Jag är nog ändå en sån som alltid hellre börjar tidigt och slutar tidigt istället för
lång sovmorgon och så vidare. Är man fortfarande trött när man slutat tidigt så
kan man alltid ta en powernap när man kommer hem, det kan man inte om man
kommer hem vid fem-halvsex.

Och jag måste hänga tvätt innan jag börjar, hurra vad kul.

Igår precis innan jag la mig så tog jag mig i kragen och tog fram mitt julpynt.
Så nu står staken i fönstret och lyser, jag har glitter vid spegeln, en tomte på
dataskärmen samt två andra tomtar och en gris på lite utvalda ställen. Grejen
är att jag nu måste städa också men det har jag inte tid med förns sen någon
gång. Inte än i vart fall.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback