Hon blir väl likvärdig med spy-eva!?

Jag överlevde och jag ligger inte och sussar sött, än.
Step2 konditionspass var inte lika jobbigt som jag hade
förväntat mig och tiden bara flög iväg.


Imorgon varken hinner eller kan vi träna powerstriken jag och Sandra.
Och på onsdag ska vi på eventet jag skrivit om tidigare, och troligtvis
Ninni också. Blir nog kul.

Äsch vafan nu ska jag glo idolreprisen, fast ja, jag har ju redan sett
den där psyko-tjejen som blev helt till sig av Johan hur nu det gick till.
Men hon är nog nöjd och kommer väl bli en liten "kändis" ungefär som
spy-eva eller vafan hon heter, hon som spydde i direktsändningen och
skyllde på mensvärk.

Jaja, tillräckligt med ordbajseri.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback