Skratta och njut...

Det är så förbannat drygt att sitta och rensa bland bilder och musik.
Meeeen, nu är det inte allt för långt borta tills jag är klar. Då ska jag
bara leta rätt på skivan jag fick med datorn också. Crap, vars är den?


Imorgon har jag bokat bilen, jag ska träna. Känns grymt härligt men då lär jag ha träningsvärk som heter duga på julafton. Men det är det värt. Sen blir det uppesittarkväll med älsklingen och hans familj. Blir nog braigt.

Föresten så blev mitt hår mörkare i lördags, typ som det andra var i början.
Men färgen hade börjat gå ur sig och var åt det mer röda hållet. Not bad.

Tänkte bju på några gamla bilder också. Minnen.


Ja, egentligen kan jag väl ladda upp hur många som helst. Men oj så kul det kan vara att sitta och kolla igenom. Det här är bilder blandat från alla möjliga tillfällen. Och ibland har vi varit för himlarns duktiga på att bjuda på oss själva. Alla bilder är tagna under gymnasietiden. Rickleå, Lycksele, Studiebesök, Praktik, Skridskor, Pluggande ute, Skolavslutning, Sommarlov, Tjejmiddag och Drama.


» mira

hahaha mariekexbilden!!!

2008-12-24 // 13:14:54
» Tina

Svar: haha, ja! minns hur vi hade så sjukt kul åt det där, minnen :)

2008-12-24 // 20:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback