Vars tar dagarna vägen?

Tiden bara rinner iväg. Nyss var det ju julafton.

På juldagen så blev det en ganska lugn förmiddag och sådär sen så for vi ut till J´s föräldrar och åt middag innan vi tog oss ner till en grillstuga längs älven. Vi tappade benen och tog skotern dit istället. Satt där med hans föräldrar och några andra, var faktiskt riktigt mysigt. Sen när vi skulle hem så for vi förbi ålidhem för att kika där storbranden hade varit, det brann fortfarande när vi var dit vid 23 tiden. Man fick en sån där klump i magen och tänkte på alla stackars människor som faktiskt bodde där.

Och så upp tidigt för att ränna på stan. Byte av pappas tröja, mitt armband och lite shopping. Och min fina shoppade mer än vad jag gjorde, jag kom hem med ett par jeans, som inte ens var på rean. Sen var vi på hockeyn också, sjuk match. Att mariestad kunde knappa in till 3-3 från en 3-0 ledning på elva minuter i tredje perioden. Sen blev det spännande. Löven vann ju iaf på straffar, tur de.

Sen blev det mer öldrickning och fettomat under kvällen. Men när vi for hem till J och Robert och Lisa ockå var med så var det riktigt kul. Vi spelade tv-spel och åt 4påsar popcorn. Och så vi skrattade. När dom hade farit och vi fortsatte så skulle vi köra en sista match "den som vinner nu är bäst!" och vem vann om inte jag? Jag skrattade så jag grät för J försökte få det att låta som att han hade låtit mig vinna. Haha.

Jag ska snart lägga mig och börja se säsong 4 av Grey´s Anatomy som jag fick i
julklapp av hjärtat. Blir grymt skönt. Men först ska man kanske dra igång en maskin
med tvätt.

Jag har inte fört över några bilder ännu eftersom jag tänker fixa säkerhetskopia av
operativsystemet och allt sånt innan. Men det ordnar jag typ också idag. Så snart
kan jag fixa lite grejer på datorn.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback