Dessa karlar.

Varför får karlar oss i sådan obalans? Hur lyckas dom med
det genom att bara vara? Kan vi kvinnor göra samma sak?


En tjej som är med många killar kallas hora, men vad säger
man till en kille som är likadan eller värre? De kan skryta om
sina bravader och i princip få applåder för det. Det är bara så fel.


Sömnproblem = karlproblem? Banne mig ingen aning.
Har åtminstone inte kunnat sova normalt. Tankar i över-
flöd. Halvsex gav jag upp.

Skogen, här är jag. Med de nio kineserna. Dom lever, jag lever. Kan ju bara betyda att det funkar. Trots finbesöket igår av Anna och Sandra, de som förgyllde min dag. S pappa bor ju bara här ovanför backen, så vi hälsade på. De har ett übersött föl på ridbanan som inte ens var en vecka gammal.

Sommarkvällar kan ju bara inte gillas mer. Sitta "ute",
rätta sällskapet, tjejsnack, gotta, musik och skratt. Bara
helt underbart. Sånna här kvällar får vi se till att skapa
fler av.

Uschiamej, på med musiken och bikinin och ut i solen.
Man ser knappt att jag varit i utlandet längre, med 45
dagar kvar till resan tillbaka.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback