Lillördag för de äldre.

Det blev filmtittande igår ändå, fast med ett break i mitten för käk och promenad för Meja´s skull. Så där vandrade vi i ösregnet, hon, jag och J. Faktiskt småmysigt ändå, regn är mysigt i lagoma doser. Igår var det iofs ösregn hela dagen, men vadå, det sker ju inte ofta precis.

Slaggade över på kroken också, efter att vi hade sett
på journeyman som vi följt sen det startade och lite
annat. J är bara såå fin. Att vi sen lyckas dra oss i 2
timmar efter att vi vaknat är bara härligt, det är så det
ska vara ibland, ingenting inplanerat.

Cdon.com gillas. Idag beställdes ett stort paket, ibland
måste man unna sig böcker och diverse filmer. Speciellt
med min tur att boken jag ville ha igår inte fanns på ica
här. Så jag ser fram emot när det dimper ner i brevlådan.

Idag till middagen var faster, hennes man och brorsans morsa hitbjudna på middag. Så jag har suttit med de äldre ända fram till klockan slog 23, det är kul ibland faktiskt. Och sen har man ju fått sig några goda skratt också, de hade en liten lillördag, så det förklarar väl allt?

Just nu hoppas jag enbart på att helgen blir så som den bildligt visar sig i huvudet, jag skulle gilla det. Och underbart om J följer med, annars slaggar jag nog hos Anna. Torsdag - lördag. Men, det kommer nog fram imorgon om hur det blir. Och nästan bäst av allt blir nog faktiskt att jag verkligen får träffa Anna, eftersom det inte hanns med när hon var här nere i stan.

Sitt inte på en kall pinnstol så du får "protatacancer", ta en "motärnare" stol istället.
Att snubbla på sina egna tungor ibland kan alla göra.


Så du ska inte vara med på mitt poolparty in tha Obbola på fredag then?

2008-07-23 // 14:34:32

Jag har inte hört något om något sådant så att. Lite svårt att planera in något då.

Och lycksele har jag funderat på i typ 2 veckor på att fara till nu i helgen, åtminstone en del av den.

2008-07-23 // 15:11:07

kanske för att vi bestämde det igårkväll!

2008-07-23 // 15:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback