Din närhet.

Din närhet får mig att må bra.

Hälsade på Anna en sväng igårkväll och bara pratade en massa allmänt innan jag begav mig till J på kroken. Batman skulle ses, och ja, jag gillade den. Är typ sugen på att se 2an nu när den kommer på bio. Nog för att det redan finns en sådär 3 filmer jag vill se på bio just nu.

Mina b´s värker, jag anar vad som är på g i kroppen och är
beredd på att bli liggandes och ha ont i minst ett dygn. Så
är det att vara tjej, ingenting man kommer undan bara sådär.

Sunkväder får en att bara vilja ligga till sängs hela dagen lång. Om jag var hos J eller J vore här så skulle det troligtvis bli så också, med någon bra film på tvn. Att ligga själv är inte alls lika kul, kanske ska på ica och leta någon bra bok att läsa. Har ju ändå sett att Marian Keys har en bok på hyllan som jag inte läst. Den fanns ute i sävar på ica iallafall, finns den inte här så är det bara wierd.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback