När allt kommer till kritan.

Funderationer för kommande helg. Jag tror på sätt och vis att jag vet hur jag vill göra, frågan är bara om det kommer gå. Det blir isåfall en tvådagars. En dag där och en dag här. Först Lycksele på fredagen för att träffa Anna och så, och så är det ju motorveckan. Sen inflyttningsfest på lördagen hos M här hemma i stan.

Nu är det inte länge kvar, åh vad jag längtar. :*

Jag vet att när allt kommer till kritan är jag lite väl fåordig, men det är
bara för att jag trots allt är en aningen osäker. Vågar jag? Vad kommer
att hända då? Det kommer nog att komma i sinom tid.

En tripp till Stockholm, Örebro, Göteborg eller Oslo?
Över en sådär 4-5 dagar. Vill du följa med?

Ta dig över tröskeln och du är fångad.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback