ev. Flytt.

Vi får se hur det här blir. Om det blir så att jag flyttar över till blogg.se igen eller om jag blir kvar på blogspot. Ska försöka få ordning på layouten innan jag beslutar mig för hur det blir. Då kommer jag även berätta lite mer om mig själv och vad jag kommer att skriva om.

Varför jag flyttade från blogg.se kanske folk undrar? Jo just därför att jag var less på de layouter man kunde välja och har inte tagit tag i att försöka lära mig själv hur man gör. Men nu framöver så kommer jag ha gott om tid att klura på det så förhoppningsvis löser det sig och blir som jag vill ha det.

Tina, det är iallafall jag det.

Uppdatering kommer.


Tjingeling badring

2008-06-24 // 16:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback