Stor rund bakdel.

Jag sover snart, optimist. Ungefär så känns det, för solen är fortfarande uppe. Och uppenbarligen vågar den bara visa sig några ynka få timmar på kvällen när man inte kan avjuta den i form av att lapa sol i solsängen.

Denna förbannade värk, har knappt sovit en blund. Man kan ju tycka synd om oss kvinnor som måste leva med denna smärta en gång i månaden. Hade det varit en stor redig karl så hade han blivit ynklig som få och inte ens tagit sig upp ur sängen, han hade velat ha största möjliga lugn och hjälp, gärna frukost på sängen också. Medans vi kvinnor biter ihop och pallrar våra arslen iväg till jobbet ändå.

Sommar-rea på stan, kanske att man ids pallra sin stora runda bak dit för att kika. Hyser inga större förhoppningar, kommer ändå bara finnas strl 34 och 42
kvar i allt. As usual.

Godnatt på er.

Jag, Mira, Sandra & Ninni.  Alla minus Anna som fotar.   Bild 1. Min skrutt.
  Bild 2. Midsommar med brudarna,
  Jag, Mira, Sandra & Ninni. - Anna som fotar.
  Bild 3. Midsommartårtan.







vra bild på hunden =)

2008-07-20 // 17:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback