Nakenfisar.

Mitt namn? Har jag något? Kallas ofta för fröken nu för tiden. Kan bero på mitt yrke(?). Okej, ni kan inte förstå om här talas i koder. Vikarie, jag rycker in när de behöver mig, vilket blivit relativt ofta nu för tiden. De sliter i mig från två håll, skolan/fritids/6års och dagis. Skönt nog är det bara ynka 2 dagar kvar till semester(?), får jag ens kalla det semester när man som vikarie inte ens har betald ledighet? Mer som ett lov, allt är stängt så det går inte att få in nå jobb då. Men jag kommer njuta ändå, jag har sett fram emot juli månad. Eftersom jag är ledig hela. Juste ja, första frågan, Tina.

Men på tisdag nästa vecka har jag utlovat mig själv till skogen och dess nakna varelser. Eller ja, jag ska vara hundvakt åt min hunds uppfödare, åt hennes 9 hundar till söndagkväll. De är nakenfisar hela bunten, förutom puffarna då vill säga. Men dom är bara för gó. Eftersom alla jobbar så går det inte att få med sig någon fler dit, jag hoppas på överlevnad.

Det trilskas med planer för vad som kommer att ske längre fram, men hoppas på att bege mig som aupair i Norge för att testa mina vingar. Jag var på väg men det blir inte hos den familjen, så jag hoppas på bättre lycka nästa gång. Samtidigt som det känns bra att få spendera sommaren med min stora familj och underbara vänner här hemma. Måste jag lämna dom en dag för ett tag framöver, då kommer det vara en jobbig dag.


Jag måste verkligen försöka kirra layouten, men orken finns inte just nu. Så håll till godo.




Måste bara nämna Big Shots. Jag var skeptisk i början,
en karlversion av fantastiska Sex and the city? Ungefär
så. Men jag gjorde ett försök att se premiären igår, och
jag tyckte faktiskt att det var relativt bra. Så jag ser fram
emot nästa avsnitt nästa tisdag. Ge serien ett försök du
också.



Nu är det läggdags, man måste orka upp till en ny arbetsdag imorgon. Hoppas på att ingen försöker bitas eller slåss då, fast de skulle nog ändå inte lyckas så bra ändå. Jag är starkare och kan hålla i armarna och säga till på skarpen samtidigt. Tur det är ganska små barn. Men dom är oftast urgulliga ändå.

Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback