Crimson.se

Nu när jag kom hem för en liten stund sedan så låg ett paket och väntade
på mig i "brevgrejen" på vita hyllan. Genast tänkte jag "förstorningarna!".
Sprang upp nyfiken som jag var och öppnade det med detsamma, och
yes box, det var dom.


Nöjd är väl bara förnamnet, dom blev så fina, så fina. Nu saknas bara ramar i rätt storlek
och färg. Men jag kan ju oficiellt säga att jag köpt 2 julklappar och en del av en julklapp, om
man inte räknar med ramarna då vill säga. Kanske får hem några av de vanliga fotona
imorgon som jag beställt hem för att sätta i mitt fotoalbum.

Jag beställde hem dessa förstoringar från crimson i förrgår. Kan rekomendera den sidan
för fler som vill förstora upp foton. Enkel sida att förstå, billiga förstoringar som ändå ger en
riktigt bra kvalite på bilderna. Bara att gå in, registrera sig, föra över bild och beställa. Sen
får man hem dom på 2 dagar.

Jag själv beställde hem 5 bilder, varav 2 ska jag rama in och ha på mitt eget rum. Men dessa
dyker inte upp på väggen förns i slutet av december. De resterande 3 blir julklappar eller en
del av en julklapp.

Innan jag beställde hem bilderna tänkte jag att "kanske är det billigare om jag gör det via expert, onoff eller elgiganten här i stan och jag får ett bättre resultat, och vad gör jag om jag beställer hem dom här och dom blir förstörda innan de ens hamnat i brevlådan?". Jag gick in och kollade priser på deras förstoringar och såg att det skulle vara dyrare med den proceduren så jag chansade. Och tur var väl det i och med att dom blev så fina och de skickades hem på ett bra sätt till brevlådan utan att bli förstörda.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback