Finally.

Det var skönt att träna idag, men jobbigt. Klart som fan
att det var jobbigt, det var mycket kondition som gällde.


Har äntligen beställt en cardigan samt en tröja från h&m som jag hållt
utkik efter i butik i flera månader. Samt ett par leggings fick slinka ner.
Nu hade man ju åtminstone drömma om att de skulle vara hemma redan
imorgon, men jag får väl räkna med måndag eller tisdag nästa vecka.

De rosa fejkugg´sen hade jag tänkt beställa och ge min systerdotter i julklapp. Tog reda på vad hon har för storlek, och ja det var lite fel så nu får jag hitta på något annat istället. Tar gärna emot julklappsförslag över huvudtaget då jag har 5 syskon, 5 syskonbarn, mamma, pappa, farmor och älsklingen kvar. Kort och gott, har bara hunnit med 2 än så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback