Gissa vem?

Yes! Jag har fått in jobb för hela veckan. Det känns så skönt.
Jag slipper oroa mig om alldeles på tok för lite tid den här
månaden, även om jag håller tummarna för att jag får in jobb
hela nästa vecka också.

På jobbet idag:
kille: - Är du kär i honom?
tjej: - Jag är kär i alla.
kille: - i hela världen?
tjej: - Ja, det så klart!
Gammal bild med vår sunkiga humor.
Någon som kan se vem det är?

Ska vila ett slag innan jag ska försöka ta mig iväg och träna.
Det är så skönt att sluta tidigt, måste passa på att njuta när
det nu blir två långa dagar efter varandra veckan ut. Speciellt
när man har stängning på fredag.


MIRA! MIRA! MIRA! MIRA! MIRA!



;D

2008-11-19 // 15:31:19
» mira

hahaha shit vad är det för en nörd!



en sån promenad måste göras om. vi styr upp nästa vecka!

2008-11-19 // 17:38:32
» Tina

Haha, det är en underbar nörd med lite lätt rubbad humor. ;)



Ja det måste vi!

2008-11-19 // 23:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback