Måndag.

Fredagen blev för min del åt helvete och jag låg hemma.
Så som jag mådde då har jag nog aldrig mått i hela mitt
liv.


Men resten av helgen har sett bättre ut. Jag har fått spendera tiden med min
älskling. Det är då jag mår som allra bäst. Vi har ätit gómat, slappat och sett
film. Sen igår så var det ju farsdag och vi var hem hit innan hockeyn, då Löven
mötte Bofors. Orättvis match, Löven skulle ha vunnit. 38-17 i skottstatistik bara.
Sen for vi till hans föräldrar och så. Helgen började fruktansvärt och slutade så
bra.

Idag har jag legat hemma och haft ont i magen och sovit större delen av dagen.
Så kan man ju ändå göra när man inte får in något jobb, men idag var det så
passande. För idag är en sån dag då jag bara vill sitta/ligga ner. Det blir alltså
ingen träning ikväll utan jag siktar på att träna imorgon istället.

J. <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback