Och imorgon så?

Jag känner mig helt trött och knäckt, och så är jag äckligt
sugen på att gå till west side och köpa en kebabrulle.


Helgen har för övrigt varit väldigt bra. Jag har börjat vänja mig vid
hur min look är just nu, påbörjades i fredags och gjordes helt klart
igår. Det tackar jag älsklingens mamma för. Fick även säga hejdå
till mina väldigt slitna toppar också.

Var och såg Patrik 1,5 i fredags och den var bra. Bättre än vad man hade förväntat sig även om bögscenerna var mindre kul. Tur att man inte är en homofob, då hade man antagligen inte kunnat se filmen. Men ja, man fick sig några skratt annars i den.

Och så var det italiensk buffémiddag igår. Helt proppmätt blev man av all mat, men gott var det. En väldigt trevlig kväll och vi for inte med en taxi förns vid halvtvå tiden. Vi for varken hem eller ut. Sen i andra taxin för kvällen fick vi tydligen "Pernillarabatt".

Självklart är man ju lite halvdöd nu idag istället. Har legat i soffan
nere och kikat på Lejonkungen då mina ögonlock mot slutet blev
sådär obehagligt tunga och man tänker "det är bättre jag kan somna
tidigare ikväll istället". Och kebabrulle verkar det inte bli för min del, vill
ju faktiskt inte sitta där själv och käka.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback