Skenande hjärta.

Det går bara värdelösa grejer på tvn.
Inte alls särskilt kul att inte ha något
jobb för dagen.


Har drömt flera oloika drömmar inatt, eller ungefär 3, och i

alla så höll jag på att bli mördad på olika sätt. Tror att det

blev så efter att vi såg Felon igårkväll, för övrigt en väldigt

bra film.


Trodde föresten att jag var nära på att dö igår när jag tränade bodystepen. Det var väldigt mycket konditionskrävande och då när man har varit förkyld och tänker ta det lungt för att påbörja träningen igen så var det kanske inte rätt val av pass. Men jag genomförde passet med skenande hjärta och var helt slut efteråt men det kändes skönt när jag väl var hemma hos min fina och hade duschat. Får se om det eventuellt blir bodystep imorgon också.


Och snart är det väl dags för mig att börja pysa hemåt. Om

jag inte ska vänta på att J kommer hem från jobbet först. Men

då får jag hålla tummarna om att det börjar något man kan se

på tv. Tvärslog bara på datorn för att fördriva lite tid med att skriva

här.


080725. J

Tiden går fort, men jag är glad.

Din närhet är det som får mig att må bra.
Jag älskar dig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback