Skynda på posten något!

Ännu en dag utan jobb, får se till att hålla mina tummar
för att det kommer in något för morgondagen.


Jag tvättar och läser, var inte alls särskilt duktig på att röja undan
igår. Det blev lillbordet framför spegeln som fick sig en liten röjning
och det var väl i princip allt. Sen lite senare idag ska jag pallra mig
iväg för ett bodystep pass där jag lär känna mig döende även denna
gång. haha. Men så länge ska jag mysa i sköna kläder och läsa i
min bra bok.

Hoppet. Jag hoppades att jag skulle ha ett paketavi liggandes i brevlådan,
från h&m. Men icket. Beställde det för sjutton förra onsdagen ju, när får jag
hem det så jag kan hämta ut dessa 3 plagg? Skynda på posten någon!
Okej, jag kom på att jag kunde gå in på "min sida" och kika på vars i leveransen
paketet infann sig. 04.30 så åkte det iväg med transporten så jag har det väl
förhoppningsvis imorgon.


svar:

nej jag har inte fått höra något men det lät ju riktigt mysigt! :)

2008-11-25 // 18:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback