Städerier.

Jag håller på med att städa nu, och tvätta också för den delen.
Har snart hunnit med 3 tvättmaskiner(har 3 återstående kvar sen),
plocka undan och gjort ordning vid hud och hårproduktsbordet vid
spegeln, plockat ur min bag och påsar jag haft då jag varit till J,
satt nya värmeljus på alla ställen där jag kan ha det, rensat upp i
ena fönstret, bränt ut alla outbrända bilder på två stycken skivor av
säkerhetsskäl. Bara sista tvätten, plocka undan helt i soffan vilket
inte är mycket, dammsuga och bädda rent. Känns faktiskt grymt
bra att jag fick en ledig dag idag så jag kunde ta tag i detta.


Var även till dagis tidigare idag och lämnade in min timrapport samt
tog igen alla kopior som fanns på de jag redan lämnat in sen jag började
med att vikariera där. Har även fått in jobb för tisdag och onsdag på skolan,
i ena tvåan. Den klassen som tycker det är så kul med ryska posten. Torsdag
har jag ingen aning om hur det ser ut men på fredag är det iallafall dagis igen
som gäller. En ganska bra måndag det här.


Bilder från i fredags. Då det snöade och jag var ut till syrran.
Här med bild då min systerson provar mina ugg´s, sötongen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback