Trött.

Det var nästan kul att kliva upp 5 imorse,
jag skulle äntligen få jobba!


Och det var mysigt att gå dit den korta biten då det var alldeles mörkt och vindstilla
med ett tunnt, tunnt lager snö liggandes på både asfalt och gräs. Var givetvis där
först, hann därmed tänka "shit, vad fan gör jag om den andra som har öppningen
är sjuk eller ganska mycket försenad? jag har ju ingen nyckel.. och.. jag kan ju inte
måsta börja med att vara utomhus med barnen då i mörkret!?" Tur nog så kom den
här andra öppningspersonen och jag kunde sluta spekulera.

Hade träning på schemat idag, eller ja 16.30. Meen, jag känner mig lite halvrisig så
jag ska bara dit och gå på löpbandet en sväng innan jag måste skynda hem och göra
mig klar. Middag, bio(patrik 1,5) och kanske en biljard.

Sen så har jag lyckats bestämma mig angående håret
nu. I helgen någon gång så dyker det upp en bild på hur
valet blev.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback