Bloggläsare.

Hej, det är bambi på hal is här. Isar är
kul men kanske inte min grej.


Har varit en alldeles lagom helg än så länge. Fått vara med min finaste,
lite barnvakteri, bokläsande, filmtittande, onyttigheter och skjutsningar.



Idag hade vi bestämt att vi skulle åka skridskor, och ja jag har inte åkt sen skolan då det inte ens var seriöst. Jaja, sagt och gjort. Vi drog på oss grejerna och for till Nolia. Gick väl en sådär 20-25 minuter och jag drar iväg en långpass, skridskorna glider bara isär på nå höger och jag faller rakt på knäna. AJ! Fan vad ont det gjorde, men så är ju jag en sån som skrattar åt det medans ögonen tåras lite lätt. Men med blåsten rakt in i ögonen på det gjorde att det trillade någon tår eller två. Det kändes som att det blödde, men det tänkte jag att det måste ju vara invärtes isåfall. Vi fortsatte iallafall åka en stund till. Nu är jag lite svälld och börjar se att det blir lite blått eftersom.



Har även tänkt på en sak, att jag inte har den blekaste om vilka som
egentligen läser min blogg. Visste inte ens om min egen pojkvän
läste den och frågade faktiskt idag när han nämnde bloggen, han
har läst den någon gång men det är allt. Jag vet faktiskt en person
som jag fått höra läser min blogg, men alltid utan att lämna en
kommentar. Men det är inte det som spelar roll, nu vet jag ju att just
den personen ändå läser och det är det som är kul.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback