Julklappar till mig själv.

Jag, Anna och lille Benjamin har varit på stan idag i snöovädret.
Fast vi skulle köpa julklappar båda två så blev det bara Anna som
fick med sig en julklapp hem. Hur kass är jag egentligen?


Vi lyckades mestadels hitta julklappar åt oss själva i form av underkläder,
och lite andra grejer. Jag kom hem med en ny, svart mössa, ribbstickade
tights och en tunn svart längre kofta från Gina Tricot samt underkläderna
då från h&m. Efteråt sa jag till Anna att hon var tvungen att stoppa mig om
jag skulle vilja köpa mer. Kollade faktiskt på nå ramar också men ska ta
och fundera lite först innan jag köper just dom, och de hör ju faktiskt till
julklappar.

Nu skulle jag behöva städa och röja på mitt rum, not fun at all men behövligt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback