Gone.

Nu är det kort. Det rök idag.
Jag tror att jag ångrar mig.
Fan, hoppas på skaplig lön
till nästa helg. Vore bra.


Har nu kunnat äta normalt också. Till lunch fick jag bara i mig litegrann
och har inte varit hungrig förns kvart i nio ikväll. Det är faktiskt väldigt olikt
mig. Huvudsaken är ju att jag nu faktiskt har ätit annat än några ynka
mandariner.

Ja, får jag inte in något jobb för morgondagen så ska jag fara och träna
Bodypump 11.30 hade jag tänkt. Vilket innebär att jag inte får sova bort
dagen. Eller iofs, det kan jag ändå inte. Meja måste ju ut på sin morgon-
promenad. Men hon är ju en morgontrött hund, så hon klarar sig till 9-10
tiden åtminstone.



Jag kom på en grej. Jag har totalt förträngt det där
med "ur barnamun". Så nu bjuder jag på 2 nya.

Håret blir grått för att hjärncellerna skrumpnar ihop.
/Erland 6 år

Kejsarsnitt betyder att man skär ut babyn genom nödutgången.
/Martina 6 år



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback