Ingen rubrik.

Bara för att jag hade ordnat så att jag inte skulle behöva skicka iväg ungarna till skolan imorse och för att jag hade tänkt träna mitt på dagen så fick jag ju självklart in jobb idag. Men jag ska väl ändå vara glad för det.

Är som sugen på att hälsa på ikväll, få snusa och beundra bebisen.
Få höra om en massa och sådant. Men eftersom en del andra skulle
dit så väntar jag tills imorgon för deras skull, kan tänka mig att det blir
rätt jobbigt med för mycket. Och fint namn får han också.

Jag vet inte, kanske köper träningskortet och tränar lite bodypump senare ikväll, jag vet inte om jag får ha bilen. Annars blir det en ytterst loj kväll där jag bara kommer hoppas att min underbara bara ska bli bättre, jag vill inte att han ska behöva bli sjuk.

Hörde jag någon gratulera? Fan. Det går magsjuka nu, och ordentligt också.
En halv avdelning på dagis är hemma i magsjuka. Min brors son är sjuk, och
det lär ju sprida sig som en epidemi över avdelningarna. Jag hatar magsjuka.
Det är nästan så att jag kräks bara jag ser någon kräkas och det ligger på ett
golv för att de inte hann till toan eller dyl. Sen vill jag ju självklart inte bli sjuk
igen heller. Var ju inte så längesen jag låg hemma i feber och det trots allt.


Man kan inte rå för hur man ser ut. Det får Gud ta på sig skulden för.
/Hassan 6 år

En gynekolog är... en som inte vet så mycket om halsen på folk.
/Erland 6 år




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback