Kanske nästa vecka förhoppningsvis.

Det känns som att det snart är helg! Bara två dagar kvar ju.
Dessutom är båda uppbokade med jobb också så dom lär
gå ganska fort.


Och nu är 2½ veckorsperioden slut. Så att imorgon kommer jag inte att vara på samma avdelning, kommer nog kännas lite småtråkigt när man väl ska fara och jobba imorgon men jag vet att det kommer gå bra, jag är ju van vid att hoppa runt en hel del mellan avdelningarna. Nästa vecka har jag däremot inte den blekaste om hur det ser ut, jag hoppas bara innerligt att jag kommer få in jobb, den här månaden hoppas jag blir så fullsmockad som möjligt.

Och vet ni vad? Jag tror faktiskt jag ska prova börja träna nästa vecka någon gång, för förkylningen blir bara bättre och bättre och jag är inte långt ifrån bra. Är i och för sig morgonen som är värst. Men jag vill bara få sätta igång och jag hoppas att jag är tillräckligt bra för att kunna göra det nästa vecka.

Dagens plus:
Slutade en timme tidigare än jag hade räknat med pga slut barn.
Dagens minus: Fiskgratäng till lunch när man jobbar långdag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback