Klementiner.

Jag blev åter igen ledig. Men imorgon är det andra bullar som
gäller. Har åtminstone fått in jobb torsdag och fredag så jag
behöver inte oroa mig nu för resten av den här veckan.

Igår köpte jag en sån där nätpåse med klementiner i på ica. Hade fått för mig att någon sagt att dom skulle vara goda nu, att säsongen börjat. Och det är helt sinnessjukt hur goda dom är! Har ätit 10 stycken sen igårkväll. 7 kvar och sen är den slut. Men jag råder folk att köpa dom nu, dom är verkligen goda.

Och kors i taket! Jag klev upp halv nio imorse fast jag inte skulle jobba
idag. Det är något som aldrig annars brukar hända men det var ett smart
drag, det blir lättare att somna ikväll och därmed blir det lättare att kliva upp
imorgonbitti för att ta sig till jobbet.

Att göra: Bädda rent, dammsuga, duscha, promenad med Meja.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback