Mindre kul med regn.

Nu är det klippt. Säkert en decimeter iallafall.
Det är håret jag pratar om såklart.


Imorgonbitti börjar jag 06.30, öppning. Sen slutar jag 13 om jag inte tar någon
lunchrast. Då ska jag ner på stan och kika efter stövlar, någon lite finare jacka
samt några andra plagg. Kan ju åtminstone hoppas på att det inte regnar då.

Det är inte länge kvar nu innan det är BF för Anna. Jag hoppas verkligen att när den dagen kommer, att det kommer gå bra för henne och att det inte uppstår några komplikationer. Kommer vänta med spänning på samtalet av henne som berättar att den lille kommit till världen och får se dagens ljus. Att sedan få se om han(eller om det nu blir en hon) blir en minikopia av mor eller far sin, eller om det rent ut sagt blir en blandning av dom båda.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback